Γιάννης Κουτσούκος

Ιουνίου 10, 2015

Τρία μικρά, πρόχειρα και εύθυμα ποιηματάκια για τρία εγγονάκια.

Filed under: ποίηση — Γιάννης Κουτσούκος @ 8:58 μμ

Ο Κίμων. ο Ιάσων και ο Ορέστης φέρουν τρία αρχαία διάσημα ονόματα. Είναι συνηθισμένο πλέον οι νέοι γονείς να βάζουν αρχαία ονόματα στους κανακάρηδες τους (και φυσικά και στις κανακάρισσες τους). Και πολύ καλά κάνουν, αφού το βρίσκουν ευχάριστο. Ακούω καθημερινά τα ονόματα Δανάη, Αριάδνη, Ιφιγένεια, Άρης,Σωκράτης, Αφροδίτη κ.λ.π.

Εγώ ως παππούς είχα την χαλαρή έμπνευση να γράψω δύο εύθυμες γραμμές. Κάτι το εύθυμο στη σημερινή πραγματικότητα είναι και μία μικρή όαση στην έρημο της σύγχυσης, του άγχους και της τάσης για κατάθλιψη.

Κάποιος, που τα διάβασε μου θύμισε τον Σουρή  και (Θου Κύριε φυλακή τω στόματι του ) τον Καβάφη

  ΚΙΜΩΝ Ο ΚΟΛΥΜΒΥΤΗΣ                    

Γεια σου Κίμων παλληκάρι
Που όλο κολυμπάς με χάρη.

Σαν  δελφίνι κολυμπάς
Και όλους τους άλλους
Προσπερνάς.

Αστροναύτης η στολή σου
Καμαρώνουν οι δικοί σου.

Και όταν έρθεις στο.Ληξούρι
θα πουλάς και λίγο μούρη

Και στο Ξι όταν βουτάς
στους Βαρδιάνους
Θες να πας

Στο Ρεμέντζο
όταν πηγαίνεις
τον Ιάσονα θα μαθαίνεις

Γεια σου Κίμωνα λιοντάρι
Που έχεις του Θεού
την Χάρη.

Ιωάννης, παππούς, Κλεώνιος εποίησε  εν τη Παλλική.

 —————————–       

ΙΑΣΟΝΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΗ ΤΟΥ ΜΥΘΙΚΟΥ ΚΥΨΕΛΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΦΥΡΑΣ

Είμαι ο Ιάσονας της μυθολογίας με το χρυσόμαλλο το δέρας,
Της Φαίδρας και του Νταίμιαν το καμάρι.

Γεννήθηκα στη πόλη της Εφύρας και ζω στην ίδια πόλη του Κύψελου
Κοντά στο σπίτι της Δανάης.

Δεν δέχομαι μαλώματα
Γιατί έχω τον παππού μου, που  μόλις με μαλώσουνε  λέει θα τους μαλώσει.

Τρενάκια έχω ιρλανδικά που τρέχουνε
Ηλεκτρικά με μπαταρία
Εκεί τις ώρες μου περνώ χωρίς να κάνω πάντα φασαρία.

Ξέρω με ευγένεια ιρλανδική πολλά να πετυχαίνω.

γλυκά, σοκολατιά, τσίχλες και λοιπά να τρώω χωρίς καθόλου να παχαίνω.

Θα πάω στη Κεφαλλονιά.
Θα τρέξω και θα παίξω, μπάνια θα κάνω στην ακρογιαλιά, στο Ξι θα ταξιδέψω.

Θα έχω την γιαγιά κοντά μου θα μου φτιάχνει και γλυκά
Στη κουζίνα θα της  μουρμουρίζω και
Θα είναι όλα μια χαρά.

Ιωάννης παππούς, Κλεώνιος  εποίησε εν Χαυριατίοις, εν έτει 2015

—————————————-

Ορέστης, Αιτωλός, Ηλέκτρας και Νικολάου, Παλλάδος άστεως αφικνουμένων και διαβιούντων.

Είμαι ο Ορέστης, πρώτος φίλος του Πυλάδη,
Παρακαλώ ο Αιτωλός.

Στη πόλη της Παλλάδος
Ζω και μεγαλώνω,
Αυστηρά μιλώ σε όλους
Και άμα θέλω και θυμώνω

Δεν σηκώνω άμα θέλω
Μύγα στο σπαθί μου,
Και άλλες ώρες πάλι
Τους έχω όλους  φίλους για την αιτωλική
Συζήτηση μου

Θέλω νάχω και παιχνίδια και τραινάκια και αμαξάκια
Μα εμένα μου αρέσει
Το παιχνίδι που το λεν βυζάκια.

Και όταν πια θα μεγαλώσω ρήτορας θα γίνω μέγας,
Αφού πως λέει και η γιαγιά μου από τώρα
Άμα θέλω μπορώ να φέρω
Πλήθος.λέξεων αρχαίων και
Μπορώ  να τις προφέρω.

Ιωάννης, παππούς, ο Κλεωναίος έποίει εν τη
Παλλική εν έτει 2015

Έρωσθε άπαντες ομογάλακτοι.

Σχολιάστε »

Δεν υπάρχουν σχόλια.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Σχολιάστε

Blog στο WordPress.com.

